sobota, 10 listopada 2012

NEWS

Nie lubię zimy, ale to nie zmienia faktu, że zbliża się do nas wielkimi krokami.

Dlatego, gdy tylko miałam ostatnio trochę wolnego czasu, postanowiłam wybrać się na zakupy. Szukałam jakiś ciepłych sweterków, ale wpadł mi w oko czarny płaszcz ze skórzanym kołnierzem. Nie zastanawiałam się długo czy go kupić, bo cena jego była dosyć przystępna (a tego samego dnia widziałam bardzo podobny model, tyle że droższy o 200 zł). 
Był to bardzo szybki zakup, bo zawsze wolę zastanowić się kilka razy i przemyśleć do czego dana rzecz mi będzie pasować, ale teraz wiem, że dobrze zrobiłam.
Oto moje zdobycze:


                                             swetry / sweaters H&M
                                          płaszcz / jacket STRADIVARIUS

A już niedługo posty z tymi rzeczami:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz