środa, 12 grudnia 2012

12. 12. 2012

Kolor burgundowy podoba mi się już od jakiegoś czasu.Dlatego dzisiaj cały outfit  w tym kolorze.
Spodnie skórzane kupiłam jakiś czas temu, ale nadają się na taką pogodę bo brew pozorom są całkiem ciepłe. A bluzka urzekła mnie nadrukiem z tygrysem, który wygląda drapieżnie, ale dzięki srebrnej nitce nie sportowo.
Do wszystkiego dobrałam futrzaną czapkę, bez której teraz nie mogę się obejść i nowe buty tzw. biker boots, które kupiłam w promod. Są skórzane, dlatego mam nadzieję posłużą mi nie tylko w tym sezonie. Na wiosnę można je założyć np. do sukienki albo do kurtki skórzanej, wtedy ubranie nabierze rockowego stylu.

To już koniec mojego gadania:) Zapraszam do oglądania.(taki mały rym na koniec). XOXO










buty / biker boots PROMOD, sweter / sweater VERO MODA,  płaszcz / jacket STRADIVARIUS, spodnie / pants H&M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz