poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Boyfriend jeans.


Spodnie typu boyfriendy są modne już jakiś czas. Ale ja przekonałam się do nich dopiero teraz, ponieważ zawsze uważałam, że dobrze wyglądają jedynie na 'wieszakach'. I tu się grubo myliłam, ponieważ zestawienie ich z wysokimi butami daje naprawdę fajny efekt (wcale nie trzeba mieć wymiarów modelki:).
Mi spodobał się ich luźny fason, posiadanie dużej ilości przetarć, plus to, że super wyglądają z moimi nowymi szpilkami, zdobyczami na przecenach w Zarze.
Jeżeli dodamy do tego outfitu kilka dodatków jak duży naszyjnik czy kilka bransoletek, mamy idealny zestaw na wieczorne wyjście na miasto z przyjaciółmi.
Na co dzień będą też fajnie wyglądać z conversami.






















boyfriend jeans RESERVED
top H&M
szpilki / heels ZARA
bransoletka / bracelet MOHITO
pierścionki / rings H&M
naszyjnik / necklace OLD, NO NAME
okulary / sunglasses C&A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz